2012年6月16日 星期六

Dream skin@HK=It's skin@Korea

有位朋友SEND左呢張相比我,說在萬寧買了dream skincollagen精華,見我有賣一模一樣的products, 不過我果支係it’s skin,不是dream skin. 於是我立即上網查證,it’s skin在香港取名為dream skin, 由萬寧獨家代理,所以大家可以放心使用。附上網址,大家可以參考一下~由於我下一批貨來價上升,所以再做唔到而家既$129,下一批會有所調整,詳情我計掂數後再通知大家。要買就入左貨先, 仲有少量貨在天悅車仔鋪。(it’s skin原因:產品不含防腐劑,採用天然草本成份研製,自己試過不會有過敏反應。)


Janisc33 Healthy Cosmetic Box

Promote Your Page Too

沒有留言:

張貼留言