2013年1月27日 星期日

蜜蜜語。2。﹣初日吶喊

雖然只有10個LIKES,我依然厚住面皮分享下去啊~(10個對我黎講算多架啦^=>咁都得?)
第一日開鋪,面對最大的問題,當然是根本無人見到我間車仔鋪。地產經紀曾經建議我在車仔鋪的頂上加塊板,整D宣傳,等沿扶手電梯上落的行人有機會見到我。(狂揮手大喊:有人賣護膚品呀喂~)於是我即刻DIY整個大BANNER,大大隻字寫了——【韓國護膚品】,仍沿用至今。當時諗住LADY點,粉紅色一定無死。雖然現在JanisC的主色是紫色,但對於車仔頂上的BANNER,我是捨不得丟掉。是我趴在地上狂貼封箱膠紙,令BANNER有點反光的效果啊~(雖然無人為意,但意義重大啊~)
另外,就是車仔擺放的方法,接手的時候,成架車仔貼住扶手電梯(即係同扶手電梯平行咁擺),前面仲要有條【該!死!的!柱!】⋯⋯車仔簡直係invisible!於是我嘗試將車仔打橫擺(車仔同扶手電梯的接觸位呈90度角),只有車仔的一角貼住扶手電梯,成架車仔可以伸出些少,條柱再阻唔到成架車(雖然只有1/3外露,好過無!)。大家行過,如果肯無啦啦探頭向內望,可以勉強望到車仔的另一端。我還記得,勉強有收視的角落,我擺左5支innisfree綠茶洗面膏⋯⋯

完成以上兩件事,就真係只欠東風了。正在等客之際⋯⋯突然,人有三急,想行開都有難度。因為一閂鋪就要將檯面既野搬晒入櫃⋯⋯唉!早期開鋪都用了30分鐘,搬上搬落。貨雖然不多,但係又想擺得靚,每次都要慢慢執。幸好媽咪下午探班,即刻將忍在個幾小時既野盡情響嘉豪酒家的洗手間大解放!(好核突=.=”)車仔左邊是賣熟食的小丸子,老闆好好人,見我一個人開鋪,都會話:「你要行開就話我知,幫你睇住先,唔洗驚!」(可能我果時個樣真係好騰雞)哈哈!

講左咁耐,都未講到做第一單生意添!大家會有興趣知嗎?
如果有興趣,不妨按個LIKE,留下言(^_^) Janis才有動力SHARE下去啊!


Janisc33 Healthy Cosmetic Box

Promote Your Page Too

沒有留言:

張貼留言