2013年2月26日 星期二

Support Green Monday !!^V^

星期一(前天)我落了天悅,見番不少朋友仔(熟客仔),一見面都話我「白左又滑左」呢!我一律照單全收啊!^^(又不知醜了)其實要白要滑,除左勤護膚之外,我近期都會盡量星期一食素,多菜多水果。我星期一食素的理由一點都不偉大,就是希望eat green become a habit. 為自己,為動物,為地球,一舉3得。至於點解係星期一先eat green 呢?因為星期五六日通常都係大家放肆的時候麻><"睇下附圖就知了。Eat green 都要eat 得有效果,免得浪費了自己的心思麻^V^
Janisc33 Healthy Cosmetic Box

Promote Your Page Too

沒有留言:

張貼留言